BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Od dva miliona ostali samo silikoni i metla


Britanka Keli Rodžers (22) koja je pre šest godina kao tinejdžerka osvojila 1,9 miliona funti na lotou, sada radi kao čistačica i preti joj bankrot.
„Novac mi je uništio život, nije mi doneo ništa dobro, samo nesreću”, izjadala se prijatelju donedavna milionerka Keli Rodžers koja je pre šest godina, kada je imala 16 godina, osvojila iznos od 1,9 miliona funti na lotou.
Godinama su mediji pratili život tinejdžerke široke ruke koja je u međuvremenu rodila dvoje dece, bila kratko u zatvoru zbog posedovanja droge i živela na visokoj nozi, piše „Dejli mejl”.
Mnogo je trošila na sebe, na muškarce koji su je pljačkali, alkohol, putovanja, automobile...
Porodicu nije zapostavila. Kupila je po kuću sebi, mami, tati i baki i kompletno ih opremila za 550.000 funti. Samo na luksuzna putovanja potrošila je 200.000 funti. Na skupa kola, poklone i pozajmice rodbini otišlo je još oko 265.000 funti.
Nije štedela na sebi pa je za firmiranu odeću, uvećanje grudi i ekskluzivne žurke otišlo još 450.000 funti.
Velikodušna je bila prema prijateljima, ali i humanitarnim organizacijama. Želela je, kako kaže, sve da usreći.
„Samo sam želela da ljudi oko mene budu srećni pa sam mnogo novaca trošila na njih, ali to me nije usrećilo. Zapravo, to me je bacalo u depresiju jer su svi oni bili uz mene samo zbog mog novca”, izjavila je Keli za britanske medije i dodala kako se nada da će konačno sada, kad je bankrotirala, pronaći sreću.
Keli je morala da proda sve svoje automobile i sada radi čak tri posla odjednom kao čistačica.
Navodno je nedavno drugi put pokušala samoubistvo, a prvi se put predozirala s 60 tableta još u vreme kada je bila bogata.
Na taj korak je nateralo saznanje da je njen ljubavnik i otac njene dece spavao s njenom mlađom sestrom

0 коментара: