BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Fotka


Postiram jednu fotografiju slikanu na Adi Ciganliji.Fotka je slikana skoro.Milion puta sam prolazio pored Ade Ciganlije ,ali sad sam poneo aparat.Mozda najlepse mesto za setnju u Beogradu,lepse nego pored splavova.I samo setaliste ,sportski tereni izgledaju prelepo.Nisam nikada setao Adom ,niti sam video lepsi zalazak sunca.Svi su nekom spidu,roleri,bajkeri,dzogeri.Ja sam uglavnom pesak.Pesacio sam dosta ,ali ono sto me posebno fascnira kod svakog gradu nisu ni kafici,ni trgovi,biznis centri nego parkovi.Video sam mnogo parkova.Poredeci u Beogradu Ada je mnogo lepsa od Kalemegdana.U svim kapitalnim gradovima parkovi su javne povrsine koje se uvece zakljucavaju iz raznih razloga.Mi nemamo tu kulturu,ali mozda je i bolje tako.

0 коментара: