BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

zanimljivosti iz sveta

Put oko sveta s jednim evrom
Kada je Keići Ivasaki (36) pre osam godina biciklom krenuo na put po Japanu, imao je kod sebe samo nešto više od jednog evra, a od tada je kroz 37 zemalja prešao više od 45.000 kilometara.
Uz put su ga opljačkali pirati, u Indiji je uhapšen, skoro je umro posle napada divljeg psa na Tibetu, a u Nepalu je jedva izbegao ženidbu.
Postao je prvi Japanac koji se, u maju 2005. godine, popeo na Mont Everest bez ijednog prevoznog sredstva, a pratio je i 1.300 dug tok reke Gang od izvora, u zapadnom delu Himalaja, do ušća u Bengalskom zalivu, za šta mu je trebalo 35 dana.
Keići je napustio svoju kuću 15. aprila 2001. godine sa 160 jena (1,20 evra) u džepu pošto mu je dosadilo da radi u očevom preduzeću koje se bavi klima uređajima.
„Rekao sam sebi da će moj život uskoro biti završen, a da nisam radio ono što želim. Tad sam odlučio da krenem na ovo putovanje”, priča Keići.
Godinu dana je krstario Japanom, a putovanje mu se toliko dopalo da se u martu 2002. godine ukrcao na trajekt za Južnu Koreju i od tada je, ne vraćajući se u svoju zemlju, na biciklu prokrstario 37 država, među kojima je i Srbija.
„Većini putnika i avanturista potreban je novac, ali umesto da propustim priliku da proputujem svetom, želim da pokažem da se san može ostvariti ako imate jaku volju”.
„Jaka volja je vrlo važna i nadam se da će moje putovanje to i dokazati. Želeo sam da proputujem svet u ranim dvadesetim, ali mi to nije pošlo za rukom dok nisam napunio 28”, rekao je Keići za Dejli Telegraf.
Keići već osam godina putuje bez kreditne kartice i putničkih čekova ali se, kako kaže, snalazi izvođenjem mađioničarskih trikova.
Dosad su mu dva puta ukrali bicikl, a dva su se pokvarila, tako da trenutno vozi peti.
„Nisam želeo da letim avionom zato što sam hteo sve da vidim i osetim. Putujući na biciklu uvek mogu da osetim vazduh i atmosferu nekog mesta”, objasnio je Keići svoju odluku da krstari svetom na dva točka.
Keići je sada u Švajcarskoj i planira da se popne na najviši vrh Evrope, Mon Blan.
Putovanje će potom nastaviti u Africi, odakle će se preko Atlanstskog okeana uputiti u Južnu Ameriku, a u Japan namerava da se vrati preko Severne Amerike, posle više od 10 godina.
Keići veruje da će mu za to trebati još pet godina, a po povratku kući planira da napiše knjigu o svom putovanju.

3 коментара:

Вера је рекао...

Krajnje avanturistički,ne bih se usudila..

Drangulije је рекао...

Ako zelis, sve je moguce- tako se cini iz ove price! :)

uncafediarte је рекао...

Vera i Drangulije hvala sto opet posecujete moj blog.