Jelisejska polja bila su poligon za vožnju automobila marke „Bugati” povodom proslave veka postojanja. Svi modeli, od onih veoma starih, „tipa 44” iz 1929. godine, pa do najnovijeg modela „vejron”, plenila su pažnju ljubitelja automobila. Jubilarnu vožnju počeli su u mestu Molšajmu, a završili u Parizu.
Proslava je bila prilika da vlasnici oldtajmera demonstriraju njihovu snagu i brzinu pred brojnim turistima, fotoreporterima i zaljubljenicima u „Bugati”.
Posebnu pažnju prisutnih privukao je „vejron”, jedan od poslednjih modela „Bugatija”. Napravljeno je samo 200 ovih „munja” i sve su prodate. Zadovoljstvo je bilo videti na jednom mestu, jednog pored drugog - „vejrona”, kojeg je vozio direktor „Bugatija”, i „model 49” iz 1934. godine.
„Bugati” je ušao u legendu kao proizvođač nekih od najskupljih, najeksluzivnijih i najbržih automobila na svetu.
Nastao je u francuskom gradu Molšajmu, koji je nekada pripadao Nemačkoj, a osnivač je italijanski proizvođač automobila Etore Bugati. Danas je ta marka deo nemačkog automobilskog giganta „Folksvagen”.
Proslava jubileja „Bugatija” događa se u trenutku kada se automobilska industrija nalazi u krizi. Prodaja je opala 15 odsto u odnosu na isti period protekle godine, uprkos merama mnogih vlada da podstaknu posrnulu industriju.
Špikovani svinjski but
Пре недељу дана
0 коментара:
Постави коментар